tirsdag 7. september 2010

Husker ikke sist jeg grein. Jeg veit ikke om det er positivt eller negativt.
Jeg pleide å gråte med Thomas, Philip, Jan. Ligge i timesvis i armkroken og slippe ut alt jeg var redd for. Og pule etterpå.
Men det har ikke føltes riktig med noen etter Jan. Kanskje er det fordi jeg er gladere, fordi jeg er frisk? Kanskje jeg ikke trenger å grine?
Kanskje jeg rett og slett er ferdig med å ligge i en armkrok og angste? At jeg nå kan ha forhold uten å gråte?
At jeg er frisk?
Eller betyr det at jeg ikke har funnet noen jeg stoler på nok enda, slik at jeg ikke tør å slippe mine innerste følelser ut?
For de kommer aldri ut når det kun er meg i nærheten. Det må være en annen person der som jeg stoler på.
Og jeg liker greia med Rune, selv om det går sakte framover. Det føles ikke alltid rett. Jeg veit ikke om jeg vil stole på ham, eller om jeg vil slippe ham inn på meg. Kanskje det er best at han ikke ser den jeg egentlig er (vanskelige-arja) og bare lar ham leve i en illusjon (morsomme-leke-arja)
Men jeg får dårlig samvittighet når jeg leker sånne leker med andres følelser. Jeg veit ikke hva han vil, om han bare synes det er greit å la det være overflaisk - eller om han faktisk liker meg mer enn det.
Alt det er jo bagateller uansett. Leke med gutteproblemer og følelser.

Sånn dumkul liste helt til slutt:
-Jobba med en dame i går som ikke lot dattera gå med håret løst på skolen fordi det er lus der. Ikke luseepedimi altså, men sånn på generell basis
-Pannekaketirsdag i dag
-Sondre og Michelle har gifta seg i helga, det var storstas og jeg koste meg veldig
-I morra skal jeg til Nav. æsj.
-I overimorra skal jeg til psykiateren, men jeg veit ikke helt hva jeg skal si til ham
-Jeg har vondt i hodet hele tida og i ryggen også og føler meg ofte ganske tom
-Jeg klarer ikke nyte seinsommeren, orker ikke være ute.
-Gruer meg til Malin flytter, men gleder meg også på hennes vegne
-Dexter er best

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar