fredag 17. september 2010


Ok, jeg veit jeg lova dagens-antrekk-bilde i forrige blogginnlegg, men FUCK det. Det var vanskelig med bare photobooth.
Lol på speilrefleks som fortsatt er på sørvis.
Sminka mi derimot ble ikke så dum, så den kan dere se:




Jo, det skal faenmeg nevnes: jeg har begynt å jogge igjen, sånn 4real. Jeg jogger fra huset mitt, til Buer barneskole, og så jogger jeg tilbake - men tar en omvei bak dit man går for å komme til gjerpensdalen, og så jogger jeg ned igjen til ICA og tar enda en omvei og tar bilveien hjem i stedet for gangstien. Det tar meg tjue minutter.
Det viktigste er at joggingen kun kan skje etter mørkets frambrudd, for jeg er så redd for andre joggere. Jeg tror seriøst at de ler av meg og sier "hør så sjukt mye hu puster og peser da, jævlig utrent!" men mest sannsynlig så puster de jo like heftig som meg, har musikk i øra, og ser ned i bakken. Akkurat som meg. Men jeg er allikevel angst når det gjelder andre joggere. Eller turgåere, herregud, de som bare går bedagelig med hunden sin, mens jeg peser forbi. De må jo tenke "også det håret da, driver hippier og jogger asså?" selv om jeg ikke er hippie og de mest sannsynlig gir faen i hele meg for hunden deres er mye viktigere.
Eh ja, det måtte bare nevnes altså. Jeg har en treningsdagbok på KG, så det kommer ikke utførlig info her om treningsøktene mine, men da vet dere værtfall at Arja Papaya prøver å bli helsefrik igjen.

Og det var egentlig ikke stort mer jeg hadde å meddele dere i dag. Bortsett fra at jeg har bestilt lomographystæsj (film, kamera, ringflash, 35mmbakstykke til holga), og gleder meg til at det kommer. Jeg skal møte Nikolas på Tullis i dag, og det blir stas. Savner speilrefleksen, hvis jeg hadde hatt den kunne jeg tatt bilde av nikolas på kafe og putta det på bloggen, ikke sant.

I stedet for legger jeg inn et episk fint bilde som Alice Off tok i 2005:

1 kommentar:

  1. jeg er også sånn! AKKURAT sånn. med joggingen altså. Selv om jeg bor på Vold hvor det aldri er noen. Tenker at bilistene skjører forbi og tenker at "herregud jeg har aldri sett en som jogger så sakte".

    SvarSlett