onsdag 25. august 2010

Wey!
Jeg er snart ferdig med min evig lange to-do-list hvor alt egentlig skal være ferdig i August men det skjer ikke liksom.
Her kommer den:

-Lage portfolio på 20 bilder til RMIT University + sende søknad
-Fylle ut søknadsskjema til RMIT
-Fornye passet + få kopi
-Bli ferdig med arvikabildene
-Vaske underetasjen
-Dra på biblioteket + lese flere bøker
-Lære meg å retusjere hud i PS på sånn teit motemåte
+ finne ut hvorfor clone tool ikke virker
-være søt og snill
-maile Nat Geo
-prøve å realisere kalender-ideen
-komme igang med skytellingene
-begynne å trene igjen
-slutte å røyke
-sende søknad til NAV
-rydde i mappestrukturen og rydde i 135-bildene
-øve på å ta skikkelig streite (natur)foto
-gjennomføre utstilling stockmann med sondre+michelle
-søke om penger til utstillingen i asker
-lage ferdig besøksliste
-bli ferdig med tattoveringa
-kjøpe ny foundation +hårspray


Sånn ellers vil jeg benytte anledningen til å takke alle som var på Karjolen på lørdag for en sinnsykt sweet kveld.
Og en spesiell takk går til "Malin&Bjørnar&Arja's trestemt, falskt og jævlig-band" fordi vi gjorde en fantastisk versjon av Kråkevisa, en noe jævligere versjon av House of the rising sun og litt sånn ymse variasjoner av Rockettothesky egentlig. Og jagde bort resten av Karjolen. Og så ble jeg veldig glad fordi Andrea kom, det var veldig fint. Full og glad.
Ellers skjer det mye fint. I forigårs var det Tullis med Malin&Anniken+Linnea og Teo, og i dag har jeg og pappa gjort ærend, og etterpå er det pannekakeonsdag og det blir DIGG.
Nå: te + bok på verandaen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar