onsdag 8. september 2010




Okda.
Jeg fikk litt lyst til å sprite opp bloggisen med litt random bilder.
Har vært og kikka litt på andre blogger og funnet ut at det går faktisk an å være glad på blogg også.
Ikke bare svart bakgrunn, depressiv grå skrift og sutrete innlegg om hvor vondt alt er og hvor syk mamma er og hvor mye jeg har lyst til å ta bilder for alltid og sånn.

Here goes.
Arja prøver å lage et blogginnlegg basert på bilder.
Wæ!
Her kommer det litt ymse pepp:





Katten min er vakker og jeg er glad i ham! Photobooth er litt kult det også. Og håret mitt rocker (mer om det seinere)




Denne novellesamlinga er herlig, ambjørnsen er en så utrolig kul mann.
Har alltid vært fan av språket hans, men har hovedsaklig lest romanene hans. Og så snubla jeg over denne på biblioteket. Samlinga heter "Djevelens Fødselsdag" og her er en liten smakebit:

"På kjøkkenet lå glasskårene fra de to knuste rutene som mosaikk i støvet. Vinduene hadde gardiner vevet av pågående edderkopper. Fluelik, tømt for safter og indre organer, tegnet et uregelmessig mønster i karmene."
(hentet fra Sorte Mor)





Loco damer er deilig. Det har blitt mye dexter idet siste, og Lila er absolutt så heftig deilig og kul at det gjør vondt. Med en helt utrolig overdrevet britisk aksent og fantastisk sexy bevegelser og blikk forfører hun alt rundt seg - selv om hun er skikkelig skada og skummel. Sånn skulle alle damer vært!




Mitt bilde over og googlebilder under!
Det grønne var en fest hos Wolles, trivelig. Det blå er en rokke, jeg synes de er fantastiske. Jeg vil svømme over en rokke og ta bilder av den og puste med den og bare være i nærheten av den. De ser helt vanvittig fredfulle ut!
Under rokka er det Dana Scully. Hun er bøs. Rett og slett!











Mitt bilde over og Alice Off sitt bilde under. Alice Off er forsåvidt en av farvorittfotografene mine, funnet på trafo, og hvis du trykker på ymse av ordene i denne setningen så kommer du til et galleri, eller kanskje til noen andre kule bilder som jeg har linket til. spennende.






Jeg digger håret mitt for tida! Det er sånn fint, blondt og langt og stivt! Og panneluggen min er kul også. Det er fine greier.
Føler meg generelt fin. Men vil begynne å svømme igjen. Note to myself: bli ferdig med den jævla tattoveringa sånn at du kan slenge deg i klorvann. Asap.
Trenger svømming. Nå.
Dette er forsåvidt klyve på sitt beste; skog med blåbær i.
Michelle har tatt bildet, og skal ha all kreds for det, i tilegg til rettigheter og sånn.


Kjapp bildeliste til slutt;
ting jeg ønsker meg, trenger, behøver og planlegger å gå i anskaffelse av (ikke alt selvfølgelig, dette er bare en inspirasjonsliste. men hvis noen vil donere penger slik at jeg kan kjøpe meg alt sammen på en gang, da blir jeg en glad pike)

























Helt på slutten (hvis noen gadd å scrolle hele veien ned dette innlegget skal de få skillspoeng i boka mi!)
vil jeg bare si at jeg var hos NAV i dag, møtte en skikkelig trivelig dame, som jeg sikkert ikke klarte å overbevise om at jeg trenger hjelp, penger og pusterom. Jeg grein litt hos NAV. Men det føltes ikke godt, det ga meg ingen utløsning. Det ga meg heller lysten til å sippe mer. Bare synd jeg ikke gidder å sippe aleine lengre. Og jeg gidder ikke sippe på noen andre heller (som nevnt i innlegget under) så da får det bare være. Synd! :)
Sånn ellers stod jeg 40 minutter i kø fra japsefoto til hovengasenteret, fordi storgata er sperra av (jeez) og det var midt i rushen. Jeg laga god middag i dag. Så det så.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar