torsdag 16. september 2010





Bilde: photoboooth. mitt.


Denne katten er fantastisk. Charlie ligger på fanget mitt og er generelt bare søt og snill mesteparten av tida, og han mjauer for å si hei og hadet. Og dessuten drikker han fra vasken og er bare best. Og mannen (pappan min selvfølgelig) i bakgrunnen med balsamflaska i hånda går meg så sykt på nervene. Det bildet her beskriver jævlig godt mitt forhold til pappa for tida. HAN ER ALLTID DER I BAKGRUNNEN og legger seg opp i ting.
Eller, han ser ikke alltid på det jeg gjør da. Jeg kan dusje i fred lissom, det er ikke så ille.
Men hvis jeg er i stua for eksempel får jeg aldri fred. Og jeg liker fred. Vil ikke sitte på rommet hele tida.


Giddalaus burde forresten være mellomnavnet mitt!
Jeg er rett og slett aldri i humør til å gjøre noe annet enn å se ut i lufta (eventuelt eple+r for å refreshe dagbladet.no's forside sånn innimellom)
Jeg gikk en times lang tur i dag. That's it.
(okda, jeg redigerte bilder, publiserte dem, skrev et par kommentarer på andre folks bilder, kommenterte litt på facebook, skrev dette innlegget, ringte til andrea, ringte til hanna, snakka med henriette, spiste middag, oppdaga at vi mangler tøymykner)
Men det er jo ikke sånn veldig konstruktivt noe av det. Bare trivelig eller trivielt.

Skulle ønske jeg hadde litt mere input. Flere impulser, nye folk, eller bare en bra skive jeg kan høre på om igjen og om igjen. (det er skikkelig lenge siden jeg fant et nytt band som jeg faktisk DIGGER. Etter Kent har alt annet blitt "jaja, ikke like bra", og de nyeste skivene til Kent er faktisk ikke fantastiske så da står jeg igjen med en spilleliste med enkeltlåter jeg liker)
Samtidig: desperat trenger mer aleinetid. Er helt forjævlig sliten og lei, men samtidig rastløs. Må komme meg vekk snart, til et sted jeg kan gjemme meg under en dyne uten tilgang på internett, telefon eller venneavtaler.
Need space. Er ikke helt i vater, med andre ord.

Og jeg får ikke sove noe godt, sover for lenge, og med for mange slitsomme drømmer, og er aldri uthvilt. Sutresutresutre jeg har detsåvondtbuhu. Lover å skrive mer positive innlegg med mer mening enn dette altså. Men jeg bare måtte få ut guffa før jeg legger meg, ellers blir jeg bare grublende. Neste innlegg skal være kjempeflott, kanskje jeg til og med skal ta med et dagens antrekk-bilde neste gang. Da blir det happy blogg, da! Knis.

Meg og Charlie for et halvt år siden tenker jeg. Søt pus og jeg har rip-stempel på hånda. Høhø. Var sikkert fyllesyk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar