mandag 25. oktober 2010

Listeland

Uka:
Mandag 25.10: trene med Michelle
Tirsdag 26.10: besøke mamma + nappe/vokse øyenbryn på Avalon spa
Onsdag 27.10: spise bursdagslunsj med Andrea + kjøpe ny heklenål
Torsdag 28.10: trene med Michelle, pannekaker med FFU i leiligheten til Stine
Fredag 29.10: time hos psyk
Lørdag 30.10: halloweenfest hos Tone
Søndag 31.10: hjelpe Sondre og Michelle med flytteforberedelser

Australiaforberedelser ( versjon - den forrige ligger så langt bak i historikken min)

Kjedelige ting:
-Få bekreftelse fra Lånekassen på godkjent søknad
-Søke visum
-Betale flybillett (forfall i desember)
-Finne et sted å bo
-Opprette forsikring (reise + innbo?)
-Legebesøk (vaksiner?)
-Tannlegen (visdomstannhelvete)
-Skaffe kortleser og smartkort fra altinn
-Skaffe attester på engelsk

Morsomme ting:
-Ta hull i ørene + utvide
-Komme i form (+bli uberdeilig)
-Bli i bedre psykisk form
-Fikse øyenbrynene mine
-Leite litt etter legater
-Lære meg å hekle dreads
-Hekle alle dreadsa mine stramme, og fikse litt på lengda til noen, og halene til andre
-Dra til frisøren for å ordne panneluggen
-Skrive pakkeliste og prøvepakke
-Fikse photoshoot
-Besøke mamma to ganger i uka og rydde/organisere/kaste/gi bort det jeg har hos henne (hele soverommet som før var hos pappa er der nede nå)

Og noe helt annet til slutt.
Arja som holder en baby!
Be amazed!


Mobilkamerabilde er jo gøyale greier.

7 kommentarer:

  1. PENESTE BABYEN I VERDEN <3

    Liker lista.

    SvarSlett
  2. AWW, så søt baby og Arja! Hvem sin er det? :3

    Forresten, hva skjer med flytting og slikt? Bor du noe sted om dagen? Hoooh.

    SvarSlett
  3. Malin; det er ungen til et vennepar av Michelle :) Episk søt!

    Jeg bor hos min pappa, men han skal flytte så fort han kan (til porsgrunn sentrum eller ut mot langesund tror han) så vi er i pakkemodus og visningsmodus og younameit.. Jeg følger jo bare ham til jeg reiser til auz!

    SvarSlett
  4. I am totally amazes! Jeg tror aldri jeg har sett deg ha sosial omgang med barn før? hvertfall ikke så små:P

    Jeg liker listene dine. De er proffe.

    SvarSlett
  5. Haha, hekkel, det var første gangen på mange år jeg har hatt sosial omgang og nærkontakt med så lite barn før. Det var en utelukkende positiv opplevelse :D

    SvarSlett
  6. hvor kjøpte du heklenål?

    SvarSlett