søndag 27. juni 2010

Jeg prøver å ikke være sur, prøver å ikke rase over.
Men tro meg, jeg blir så jævlig oppgitt over hvor barnslig det går an å være.
"jeg har gitt tinga dine til kristoffer"
Jaha? Hæ? Tør du ikke se meg i øya lenger en gang?

Det får bare være. Det er for mange ting som skjer nå til at jeg har tid til å sløse bort alt for mye energi på det der.
Selv om det burde være mulig å bo i samme by uten å ha så jævlig mye drama rundt seg. Og for en gangs skyld er det ikke jeg som skaper dramatikken.

Jeg er litt bekymra for meg selv, jeg mister kontrollen.
Snill-pike-holdningen min endres.
Jeg klarer ikke lengre bry meg om å tilfredsstille andre, bare meg selv.

Jeg klarer ikke spise normalt,
klarer egentlig ikke spise i det hele tatt.
Uten at det er noe anoreksiagreier her altså. Jeg elsker kroppen min, og vil at den skal være som den er. Men jeg elsker å erstatte tristhet med sultfølelse. Det funker faktisk ganske bra.
Jeg blir nok ikke noe mindre deprimert av det, men.

Jeg blir så jævlig trassig, liksom.
Veit jeg er på randen av et sammenbrudd og at jeg allerede har hatt mange små sammenbrudd. Men jeg nekter å høre etter. Jeg vil ha det gøy! Det passer ikke å være deprimert nå. Jeg vil danse i høye sko, jeg vil snakke mange timer på telefonen med mannebein, jeg vil kline. Jeg vil sitte og preike piss med Malin på utesteder, løpe rundt og gjøre duste ting med Stine. Jeg vil ikke ligge hjemme (som nå) og kjenne på hvor jævlig vanskelig ting er.
Så derfor skal jeg dusje nå,
og bli rein og pen før Skanskakonserten!

En liten liste over hva jeg har gjort og skal gjøre:
onsdag: brusteinsball, en heftig fyll/fest med Burnt out punks
torsdag: for fyllesyk til å bevege meg
fredag: drangedal med andrea, møtte mystiske Ove, dro på roadtrip til Tørdal, fikk se elefantfjellet, kosa oss.
lørdag: festivalkroa/burnt out DJs/alt for mye dansing og løssluppen oppførsel
søndag (i dag): konsert med Skanska

mandagtirsdagonsdagtorsdagfredag: Hovefestivalen!
lørdag: hjem fra hove/utstillingsåpninga til malin/fest
søndag: kollapse

mandag&tirsdag: farge tattovering, sove hos Kaia (Oslofolk unite! jeg er å treffes. dette er 05.juli)
Og så
Arvika
og jeg gleder meg.

2 kommentarer:

  1. gleder meg til å treffe deg på Arvika! dere (i alle fall michelle, husker jeg) snakket litt om roligcampen i fjor, blir det noe av eller skal dere på storcampen i år også?

    SvarSlett
  2. Vi vil på lillecampingen, den er nærmest festivalområde og "stranda" :D
    Bli med?

    SvarSlett