lørdag 3. juli 2010

Wæææ
Helvete, for en digg uke det her har vært!

Hovefestivalen var kongegøy, jeg har gjort så sykt mye sprøtt, gøy, kos.
Jeg har møtt nye folk, kommet vekk fra kvalme porsgrunn. Jeg har dansa så sykt mye, blitt seriøst avstandsforelska i verdens deiiiligste fyr med dreads.
(hvis du leser bloggen min: du er seriøst den deiligste mannen jeg har sett, si fra om du vil pule!)
Jeg har lekt hermegåsa med sikkert hundre mennesker på Arcade Fire. Jeg har sett en kjedelig konsert med Muse. Konserten med Moddi er på topp-3 lista mi over bra konserter jeg har sett. Pendulum var sprøtt, Massive Attack var magisk. Karpe Diem var skuffende, selv om Krølla 50-lapp Yoo var gøy. JJ hadde det feteste lyset jeg har sett. Jeg har snakka med sykt mange nordlendinger, og blitt angrepet av rettetangmafiaen.

Jeg har vært hundre prosent synkron med Stine. Vi har ødelagt ryggene våre alle sammen. Jeg har bodd i Camp Morningwood, sammen med masse vidunderlige mennesker som jeg er så glad i. Jeg møtte såvidt Henriette, Philippe, hadde besøk av Ingunn i teltet en natt. Jeg har skutt 6 eller 7-holgafilmer, og 2 fisheyefilmer. Jeg har spist deilig sandwich i Arendal, og laget utkast til verdens feteste Easedrop-låt. Jeg har spilt sittende volleyball, og drukket masse øl. Jeg har fått ordentlig døgnrytme og spiser normalt igjen!

Jeg har blitt intervjuet av P3, og jeg sa på lufta at "man får ikke plass til hygienen i bagen når man pakker til festival, så den blir igjen hjemme.." og fått en påle i huet under Pendulumkonsert. Jeg har fått masse fete venner, og selvfølgelig også fått brukt kvalitetstid med vennene jeg har hatt fra før.

Jeg sa til en fyr fra Harstad at han var dårlig til å kline. Da gikk han.
Jeg har sett fler peniser ved pissaret enn jeg har sett på lenge. Jeg har fått ordvirus på "Jeg er så (...) at det gjør vondt, ass".
Jeg har kjøpt nye klær, blitt brun, blitt skitten, blitt syk.

Jeg har øyna som et helvete, hele Hove har vært nedøyna. Og Stine har øyna på Dolk. Jeg har ringt Bjørnar under Teardrop, og danset som en gærning sammen med deilige dreadsmannen til Massive Attack. Jeg har sovet i skje med Stine, en natt kaldt, en natt varmt. Jeg har gått tur med Krister, og sett et helt telt i rytmisk pulebevegelse.
Jeg har vært i Arendal tre ganger, jeg har gått 20 minutter for å finne Panduro. Jeg har spist sykt mye is. Jeg har støv overalt, og alle har hatt svarte buser.

Og nå sitter jeg her igjen da.
I søpleporsgrunn, men med god stemning.
Har akkurat dusja LENGE (skrubba hele kroppen og dusjen ble helt svart, vaska håret og det ble ti hakk lysere) og vært en tur på butikken og kjøpt sykelig mye digg mat.
Pasta, laks, pesto, fetaost, mozarellaost og ost&urte-saus. Og ruccolasalat.

Dette var et kos innlegg synes jeg.
Bilder kommer vel når film er fremkalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar