lørdag 10. juli 2010



Jeg har endelig fått meg drømmehåret mitt!
Jævelmasse løshår altså, og det røyter som et helvete, men jeg koser meg :)

Jeg vurderer å legge ned bloggen nå.
Livet er easy, fordi jeg har skaffa meg en god innstilling til verden.
(Irritasjon finnes kun som humor, og det er lov å være trist så lenge man har en god grunn)
Det eliminerer en del av problemene jeg hadde før. Jeg gidder ikke irritere meg over småting, og jeg gidder værtfall ikke gå rundt og gnage på større problemer.
Småirritasjon er fint å bruke som humor, når man forteller en historie. Større irritasjonsmomenter gidder jeg ikke bry meg om, eller så fikser jeg dem.

Og jeg har funnet ut at jeg må være trist i blandt, jeg kan ikke alltid være glad.
Men jeg gidder ikke lengre være trist uten å ha en god grunn. Det er slutt på å svare "jeg veit ikke/jeg vil ikke snakke om det" når folk spør hvorfor jeg er trist.

Kanskje kommer jeg til å oppdatere her mer,
kanskje gjør jeg det ikke.
Cha så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar