torsdag 8. juli 2010

Hva skriver man når man har det fint?
Det er jeg ganske dårlig på.

Tenkte uansett at jeg kunne slenge inn en oppdatering på hva som skjer i livet mitt:

-Var innom TP i dag, drakk kaffe og preika piss, møtte gamle kollegaer og røyka på røykeplassen. Dessuten passa jeg på å henge masse med Lovise, for hun er så kul. Vi vanna blomstene til svigermora hennes etter jobb, haha..
-I går var det superhårdag, michelle og stine farga hverandres hår, sondre fikk sidecuts, og så sydde vi på ekstreme mengder løshår inn i dreadsa mine. Jeg har ganske poofy hår. Dessuten var det pannekakeonsdag og crazy mye oppvask etterpå
-Sett ferdig sesong 1 av dexter på 3 dager. Superdigg.

Ok.
Fy fader så kjedelig den bloggen her blir når jeg har det bra...
Kanskje jeg skal begynne å poste bilder av antrekka mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar