tirsdag 17. august 2010




And I do believe it’s true
That there are roads left in both of our shoes
But if the silence takes you
Then I hope it takes me too


I dag har jeg hatt det nydelig.
I går hadde jeg det nydelig.
Dagen før også.
Og dagen før der..
Jeg er rolig selv om alt går til helvete.

Det er kanskje litt klisje, men jeg føler at været avspeiler følelsene mine.. Det er lummert, varmt og stillestående på dagene. Og om natta blåser det opp til tordenvær og storm og heftige regnskyll. Og selv om jeg ikke gråter eller er trist, er følelsene intense. Som da vi lå i senga hans, og regnet pøste ned i et intenst minutt hvor alt var godt. Og vi stoppet med det vi gjorde og bare lyttet. Det tok pusten fra meg.
Jeg liker det.

Jeg blir satt ut når folk spør meg om hva jeg skal framover. Jeg veit ikke er liksom ikke akseptert som svar. Man skal alltid ha en plan. Og jeg har jo en plan, selv om jeg ikke vet om jeg skal gjennomføre den enda.

Jeg dagdrømmer om eneboligen min. Kikker i IKEA-katalogen (carina: fuck deg!) og drømmer om hvilke glass jeg skulle hatt, om sorte kjøkkenbenkplater og kjøleskap i krom. Dagdrømmer om bestikk og farge på veggene. Om antall katter. Om en hage med tomatplanter og urter og mange mange blomster. Dagdrømmer om en episk stor tehylle og kunst på veggne. En seng i smijern og soverom som alltid er iskaldt med frisk luft. Om badekar med løveføtter i sølv. Veranda med hengekøye, en diger bokhylle. Bra bøker på do. Hems. Piletre i hagen.
Den planen er det vel ganske lenge til jeg får realisiert. Men jeg gleder meg så innmari mye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar