onsdag 5. oktober 2011

Alice #2







Alle bilder: ©Arja Rydningen

Jada, veit at dere har sett noen av disse bildene før. Men jeg tok en revurdering av dem, sorterte litt, og fant noen andre som jeg følte måtte bli med.
Jeg føler jeg må ta mer bilder fra hverdagslivet mitt. Prøve å bruke kameraet hver dag igjen. Så jeg lover å prøve så godt jeg kan, fra og med i dag. Men da blir det sikkert mye bilder av macen, jack og rommet mitt. Det er nemlig ikke så mye mer jeg tar meg til for tida.. Eksamensforberedelser er et helvete.

In good news: jeg har funnet en løsning på alle mine problemer. Jeg og mine komrader har bestemt oss for å finne leilighet rundt 1 Januar, for å komme de andre studentene i forkjøpet. Vi begynner jo ikke på universitetet før i Mars, og alle vi som bor der skal være hjemme hos foreldre i sommerferien, så leiligheten kommer til å stå urørt. Det betyr, at hvis vi får leiekontrakt i et fint sted rundt 1.Januar, så kan jeg få besøk og vi kan bo i huset mer eller mindre aleine for et par uker.
Så jeg håper pappan min får kommet seg ned. Og hvis det er noen små barn som har lyst til å besøke, er det bare å hyle ut. Det kommer tross alt til å være dritvarmt da :)

1 kommentar:

  1. Nest siste bildet <3 so cute.

    Har såååå lyst! Men har ikke råd </3

    SvarSlett