mandag 13. juni 2011

Weekly inspiration #22: sykler.

1. everywhere valentines ambush the poor unsuspecting
2. Foggy Day in the streets of Brussels
3. Biker Wedding
4. Casting Shadows [Day 61/365]

Hei små blå. Sykler er jævlig bra. Og de er tøffe på bilder.  Det var dagens inspirasjon.

Fordi, i dag reiser jeg hjemover til Norgeland og P-town. Jeg feirer med å høre på en fresh, norsk spilleliste jeg laga i Spotify. Jeg har pakket kofferten. Jeg har pakket håndbagasjen. Jeg har ryddet rommet så det er pent til jeg kommer hjem. Jeg har sjekket at Lars, som jeg flyr med, er våken. Jeg har signert gjeldsbrev. Jeg har dusjet for siste gang på alt for lenge. Jeg har avtalt å møte masse søte Village-kids til å henge med meg på baren på hjørnet.Jeg er litt trist, for mange av dem som bor her, flytter tilbake til Amerika og Scotland. Og jeg kommer til å savne dem sånn :/
Men så kommer det jo masse nye amerikanere, og kanskje tilogmed en nordmann eller to til :D

Jeg vet ikke helt ha jeg føler om å komme hjem til P-town igjen. Kirka har jo brent ned, så det kommer definitivt til å bli anderledes. Og pappa har jo flytta til Stathfaenmeghelle. Så det blir jo også litt depp. Kanskje kattepusen min har glemt meg. Mamma har sikkert forandra seg masse. Men så kommer jeg jo også til å kunne gjøre alle de fine porsgrunnstinga, leke med alle de fine vennene mine, spise brunost og generelt sett bare kose meg. Så selv om ting blir anderledes i Norge, og anderledes i Australia, blir det fortsatt fint :D
Gleder meg jeg.

Og porsgrunnsbarn: jeg er tilgjengelig for leking fra og med onsdag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar