søndag 26. juni 2011

Blender 8

http://www.blender8.com/ er en nyoppstarta blogg, skrevet av et par norske fotografer (Bjørn Opsahl, Andreas Smaaland, Sebastian Ludvigsen med flere) og jeg synes den er veldig fresh, for den skriver ikke bare om hvordan man kan ta bilde av en blomst skikkelig nærme, eller hvordan man kan redigere noe til å sveve i photoshop.
Blender8 er verdt å sjekke ut, folkes :)

In other news:
Norge er så utrolig deilig at jeg glemmer å blogge. Har masse fotoprosjekter svende både i lufta og på harddisken, så jeg kommer sterkt tilbake når jeg endelig får satt meg ned og jobbet med dem. Photoshop har blitt min fiende etter at jeg begynte på RMIT, for nå føler jeg at alt jeg gjør i PS ser uproft ut. Eple+m og deretter eple s.
Eple ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar