mandag 6. juni 2011

weekly inspiration #21: alt som er bra

1. gauloise, 2. Just you and me, 3. Untitled, 4. Untitled, 5. Untitled, 6. bales, 7. fall in..., 8. Untitled, 9. _____, 10. Michelle, 11. three oclock, 12. Romantic street reflection, 13. Untitled

Jajajaja. ENDELIG er eksamen overstått. Alt arbeidet er levert inn. Det er bare å lene seg tilbake, åpne en øl, og være glad og fornøyd.
Jeg er kjempefornøyd med egen innsats.
Og nå er det bare sju dager til jeg reiser hjem til Norge. Så jeg tenkte det var på plass med en skikkelig happy liste over ting jeg skal gjøre, se og kose meg med i Norge:

-PIT - med alt det innebærer. Brosteinsball, øl, krøll og bøll.
-Porsgrunn Pubcrawl (forhåpentligvis med en framføring eller to av Kråkevisa sammen med resten av Ustemt, Full & Jævlig Band
-Spise middag på Friisebrygga
-Drikke øl på Friisebygga og Fryysebrygga
-Kaffe på dickens
-Stor fest på sort&blå med alle jeg er glad i
-Bingo med Andrea
-Spise en hel vannmelon og bruke den som askebeger etterpå (i pissoarparken)
-Salamanderdammen (skal lett ta P4 opp breidern)
-Pannekakeonsdag dagen jeg kommer hjem
-Sykle over hele porsgrunn
-Pizza fra balkan
-Høre på P3 om morran
-Oslol
-Union sommerøl
-Norsk vann fra springen
-Kattepusen min
-Alle vennene, og familien

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar