søndag 29. mai 2011

V for..


Fant denne stensilen rett ved skolen min. Den er plassert rundt om i Melbourne også, men ingen av plassene er like kule som denne. Jeg må innrømme at jeg har sett mer teknisk imponerende stensiler altså, men det er noe med denne som gjør meg glad hver gang jeg går forbi den.

Sånn ellers synes jeg det er ganske fint å bo i en så stor by som jeg gjør. Jeg har jo litt kjærlighetssorg på grunn av det teite opplegget med Jack, men å bo i en stor by gjør ting mye enklere. For det første er sjangsen for å tilfeldig møte ham minimal, noe som gjør at man kan gå ute uten å ha angst. For det andre er det umulig å gå rundt i byen uten å se en kjekkas som man kan øyeflørte med. Og det gjør alltid dagen mye bedre.

I morgen planlegger jeg å ha det gøy, selv om det er mandag.

1 kommentar:

  1. Flytter du tilbake til norge igjenn eller blir du down under.

    Det er fælt og møte på exer i byen, jeg bor i en liten by og det er så grusomt pinlig :S

    SvarSlett