tirsdag 24. mai 2011

Folio: narrative

En av semesterets porteføljeoppgaver; dokumentarfotografi. Det var kjempegøy og kjempevanskelig å finne noe å fotografere, for alle de andre studentene valgte ekstreme ting som prostituerte, strippere og dragqueens. Og så sitter jeg, lille norske i fremmed by, og skal finne noe enda kulere? Tror ikke det. Så jeg valgte å gå litt i Alec Soth sine fotspor, og ta bilder av det hverdagslige og hjemmekoslige. (veit ikke hvem Alec Soth er sier du? Sjekk ham ut, han er fantastisk) Og jeg fant denne bruktbutikken bare et kvarter unna meg. Og det er så fint der, at jeg har begynt å jobbe frivillig der også. Herregud, jeg ser tendensene flyte framover her, jeg kommer til å bli cray cat lady, oldis i en alder av 20. Men det er bare fint. Jeg er værtfall fornøyd med alle bildene, kanskje bortsett fra nummer to som er uskarpt. Faen.


©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar