mandag 21. mars 2011

Weekly inspiration #12: fransk, parisienne feeling

Alle bilder henta fra flickr

God mandag! Alt er fantastisk her i Australia, jeg koser meg så utrolig mye her :) Skulle ønske dere alle var her nede med meg, men så enkelt er det jo ikke.. Men dere er velkommen ned på besøk, alle som en :)

Denne uka vil jeg inspirere dere med en slags følelse, ikke med en teknikk. Jeg vil inspirere dere med tynne, gjennomsiktige kjoler, pariserhatt, baguetter, avslappet forhold til nakenhet, tynt porselen, røde lepper, fortauscafeer, romantikk, skarre-r og fransk aksent, barter, mote, pumps, stripete gensere og kunst.

Det er ikke alltid så lett å fange en følelse, men gi det en sjangse! Prøv å dekorer rommet ditt, eller et fotostudio, med skikkelig fransk feeling. Eller gå ut i en park med et par venner, og lag en fransk piknik, og gjør det til både en photoshoot og en koselig lunsj med venner :) Hovedsaken er at dere drømmer dere bort et par timer, og finner inspirasjon!
Ha en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar