torsdag 30. desember 2010

Flickr-inspirasjon!


Ok, jeg innrømmer at jeg har blitt dilla på mosaikk med runde hjører. Jeg regner med dere kommer til å gå lei av dem etterhvert. Men det er bare at de er så innmari morsomme å lage.. Så glem teknikken, og bli inspirert, og stikk ut og ta noen bilder! :)

Linker til kildene:
1. Bêtes de mode by Helmo (thomas couderc, clement vauchez) for Galeries Lafayette.
2. purple
3. Untitled
4. carwash girls
5. Untitled
6. Untitled
7. Untitled
8. Monotonix
9. Menaje
10. Anna
11. Untitled
12. img608 (1)
13. where we live

Den siste uka har vært nydelig, jeg elsker de ukene hvor man drikker seg full annenhver dag, sammen med mennesker man bare ser tre uker i året fordi man studerer på forskjellige steder i verden. Det har vært skikkelig gøy å sitte å preike bullshit med gjengen min, som virkelig forstår meg, og som jeg har skikkelig respekt for. Alle er smarte, pene, morsomme, kule, kjærlige og fantastiske å være rundt. Jeg digger å ramle rundt med dere, og det vet dere :)
Jeg er glad for alle kveldene på karjolen, alle vors og alle nach, og alt i mellom, alle bilturer og byturer og middager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar