torsdag 30. desember 2010

En oppsummering av 2010 i musikk



1. Moddi - Floriography
2. Death Cab for Cutie - Plans
3. Rockettothesky - Medea
4. The Rolling Stones - Beggars banquet
5. Gatas Parlament - Holdning over underholdning
6. Håkan Hellström - Känn ingen sorg for mig göteborg
7. Kent - Isola
8. Bob Marley and the Wailers - Catch a fire
9. Nouvelle Vague - Nouvelle Vague
10. Madrugada - The nightly disease
11. Tom McRae - King of cards
12. Devendra Banhart - Nino rojo
13. Cat Power - The covers record

I følge last.fm-profilen min, er dette de tretten skivene jeg har hørt mest på i år, og mest sannsynlig de tretten skivene som best kan utgjøre soundtracket for 2010. Den har selvfølgelig ikke tatt høyde for diverse variabler, som for eksempel at jeg har hørt en del på både Röd og En plats i solen (nyeste skivene til Kent) men ikke blitt helt frelst av dem, eller at jeg ikke har fått sjekka ut nyeste skiva til Håkan Hellström enda. Den tar heller ikke høyde for alle enkeltlåtene jeg har hatt dilla på, men de ligger jo i spotifylista mi uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar