søndag 2. mai 2010





Ægg.
Jeg er ikke i humør for tida!

Eller, det blir jo feil å si. Jeg er kjempeglad, jobber, er med venner, koser meg med Jan, trives med familien, har framtidsplaner.
Men jeg er så jævlig sliten!
Sover bort halve døgnet, ligger for mye på sofaen, leser for mye bøker.
Er litt flaut at Jan står opp klokka 11-12 og jeg blir liggende til 15-16 på ettermiddagen..
Får jo ingenting ut av dagen sammen!
Han er i det minste flink til å takle hvor morragretten jeg er, og kjempeflink til å dra meg opp av senga når jeg har ligget uanstendig lenge.

Merker at jeg er dårlig på å da vare på huden min, har fått tørr og stikkende kjip hud og uansett hvor mye/lite jeg smører meg og hvor mye bvitamin og vann jeg drikker hjelper det ikke. Buhu!
Føler meg ganske uattraktiv for tida.

Dessuten er jeg vel i overkant stressa fordi jeg bare jobber kveldsvakter framover. Blir ikke tid til noe (masse trening, da! skal se om det hjelper litt på søvnkvaliteten!) og veldig lite vennetid..
Hyl ut de dagene dere kan møte meg før klokka tre, søtnosene!

Ting jeg har lyst på akkurat nå:
-Mitt eget, store hus, med fire soverom og diger hage med grassplen
-Et kjempefint tre med sånne hengende greiner (litt sånn piletreaktig)
-Et eget drivhus
-Å dele alt dette med den jeg liker best
-Å studere samtidig

Haha.
For en fin liste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar