søndag 25. april 2010

ÆÆÆ. Jeg er så stressa, det er tusen ting som må gjøres, fikses..
Vi tar morradagen som eksempel, her er en liste over ting jeg må gjøre i morra:
-Jobbe
-Ringe psykiater, tannlege, lege, gynekolog for å avtale timer
-Ringe Kaia&Jonas for Arvika-briefing/meeting
-Kjøpe et par småting jeg MÅ ha
-Sykle, svømme, rocke
-Betale regninger

I tilegg MÅ jeg fikse dette etterhvert også:
-Legge en slagplan for oppsigelse av jobb/eventuell ferie
-Fikse utstilling med Sondre og Michelle OG sjekke ut Holgautstillinga til PIT og om jeg vil være med der, og forhåpentligvis også stresse med utstilling til Musikkens Dag/Hove

Mest vil jeg bare legge meg ned og ikke gjøre noenting, ligge under dyna hos Jan og bare lukte på ham og gi fingern til resten av verden.
For det er så sykt digg.

Sånn ellers har jeg vært i bursdag hos Malin, arrangert rockequiz, vært en uke i Bergen, og jobba litt.
Phu.
Putter opp et par bilder også jeg.



























1 kommentar: