søndag 30. mai 2010

Uka har gått som en vind, Henriette kom hit på mandag og vi har bare gjort spaca ting.
Vi har vært på besøk hos Sondre og Michelle, vi har jobbet masse, vi har gått til og fra jobb hver dag, vi har hatt Rune på besøk, vi har vært på besøk hos Rune, vi har øynet og fotografert, vi har møtt masse kule nye mennesker, vi har ledd oss ihjel og hatt seriøse samtaler. Vi har spist hjemmelaga mat hver dag og til slutt spydd av matforgiftning, vi har vært på en jævlig ålreit fest hos Anniken, med gamle, søte gode venner - og fine nye bekjentskaper, og vi har vært på både vors og nach hos Wolles.
Vi har forsovet oss til de grader, sett en bever, gått opp breidablikk i øspøsregn, vi har vist hverandre hvordan mennesker vi kjenner kliner.
Vi har sett på dokumentarer og røyket inne, brent røkelse. Vi har ledd oss ihjel av patetiske kollegaer.


Og nå sitter jeg her aleine hjemme igjen (pappa bor jo ikke hjemme) og rekker å reflektere mer.
Jeg ser ikke fram til den uka som kommer nå.
Og helvetesdepresjonen gir meg ikke ro i sjela, jeg er så lei av å alltid måtte motivere meg selv og tvinge meg selv til å holde maska.
I går var det spesielt ille, jeg holdte virkelig på å bryte sammen. Men da var det bare å slenge seg rundt, finne kameraet og løpe og ta masse kule bilder av Kolbjørn og Lexie.
(bilder fra nattlig fotoshoot med henriette, bever, og fest hos anniken kommer etterhvert, det er bare så innmari mange av dem..)

Jeg vet ikke lengre hvilke følelser jeg har i forhold til Jan. Jeg vet ikke hva som er raseri, frustrasjon, kjærlighet, trass.
Og jeg er så forbanna, for det virker ikke som han gidder å gjøre NOE for å vise meg at det er verdt det. Jeg tror ikke han bryr seg. Snart kommer ikke jeg til å bry meg mer heller, om han ikke manner seg opp og sier ifra om hva han vil.


Jeg vet ikke lengre hva jeg føler for meg selv heller, jeg har mista en del selvtilitt siden jeg fikk svaret. Jeg har mista troen på alt. Dessuten er jeg relativt suicidal og har ganske lyst til å drepe meg selv med det meste jeg putter mellom fingrene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar