lørdag 7. november 2009

Ensamheten, ensamheten
Det är så svårt att höra vad du säger
Ensamheten, ensamheten
Vad är det du egentligen vill säga?
Ensamheten, ensamheten
Hårt mot hårt mot ensamheten
Ensamheten, ensamheten
Hårt mot hårt mot ensamheten


Röd ligger på Spotify.
Jeg elsker den så utrolig hardt.
Sjukhus er helt vanvittig, episk, fantastisk.
Jeg gleder meg til konsertene!
Veldig veldig mye.
Jeg liker i grunn verden for øyeblikket.
I dag spiste jeg en enorm lørdagsfrokost,
med tebriks med variert pålegg
og en enorm kopp peppermintete,
og masse eplejuice.
Og appelsin til dessert, og sigg.
Har kjøpt blomst til pappan min.
Snart farsdag.


Och dom pekar mot en fond, giftgula moln
Oranga lampor, tysta silos, jetplans ångspår, bengrå torn
Dom viskar i mitt öra
"Ser du framtiden, ser du hur inget växer, inget lever men ingen dör?"
Jag går ensam inn i ljuset



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar