tirsdag 27. september 2011

Siste 24 timer

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen
I dag er det tirsdag. I går er det mandag. Jeg har vært mer produktiv enn jeg har vært hele skoleåret til sammen.
I går bestemte jeg meg nemlig for å sette en deadline for resten av semesterets fotooppgaver. Og bare for å være Arja i et nøtteskall, satt jeg en tidsfrist på fem dager. På mandag hadde jeg 5 og en halv av 8 oppgaver to go. I dag er det tirsdag. Jeg har bare 2 av 8 oppgaver igjen. Jeg er så stolt av meg selv.
I tilegg har jeg rukket å gå en gåtur midt på natta, i kjempestille bakgater, og fant noen fine ting å ta bilder av, sånn helt for min egen del. Det minte meg om å være 17 og gå tur i skogen og ta bilder av blader og leke med dybdeskarphet og sånn. Det er noe fint med å være bare seg selv og kameraet. jeg har også rukket å laste ned BBCserien Planet Earth, for den er så bra og avslappende. I går så jeg på en som handlet om dypvannsfisk, den var dritbra. Drømte om sære, selvlysende fisk med antenner hele natta.
Dessuten har jeg vært på universitetet, barbert leggene, laget moddboards, gjort klart til studiotime i morgen, printet, klimmet, limt, ryddet, vasket, og i det hele tatt oppfylt alle krav til å være husmor. Jeg trives.

1 kommentar:

  1. Jeg liker at du opplyser om at du har barbert leggene XD men det er jo sørenmeg en jobb i seg selv. Grr.

    SvarSlett