søndag 31. januar 2010

Ah,
det var nydelig hos Jan - som alltid.
Sov godt uten mareritt, spengte grenser i forhold til eget sexliv,
spiste masse is og preika piss med Andrea.
Haha.
Det har skjed hyggelige ting i livet mitt jeg har glemt å fortelle dere om fordi det har vært så mye dritt:

1) Jeg har starta opp en treningsdagbok på kvinneguiden (ahahhaha)
for dere som er intressert i å følge meg er linken som følger:
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=468908

2) Jeg ble ringt av en dame forrigeu ke, hun vil at jeg skal stille ut bildet av Linnea på By:Larm i Oslo!
Crazy Banana!
Jeg har ikke begynt å lage utkast engang (skal være en trykksak) og helvete heller, deadline for INNLEVERING er 15. Februar.
Derfor har jeg satt deadline for produkt neste fredag.
Fem dager har jeg på meg.
Jajaja.

3) Nå sitter jeg og skal bestille kjoler fra Modcloth. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar