mandag 7. november 2011

Skryteinnlegg



Jeg husker da jeg gikk på vidregående og klassekamerater dro på sydenferie i høstferien. Jeg husker også JÆVLIG godt hvor irriterende var det var når de postet statuser på facebook om hvor varmt det var i det nye landet og hvor søte paraplydrinker de hadde og hvor glade de var for at de ikke var i Norge.
Jeg husker hvordan jeg tenkte "ah, jeg skal aldri bli en sånn skrytepave"
men sorry folkens, nå føler jeg at jeg må være litt sånn.

Det er 30 grader, jeg har sommerferie, det er 20 grader i vannet (det er ca så varmt det blir i vannet i melbourne, men pytt pytt) og det er bare skikkelig FRESH. Og jeg sliter med å relatere meg til høstnorge. Kjenner at jeg er glad for at jeg ble her nede jeg. I dag gjorde jeg hagearbeid i bare bikinien, svømte i vannet, gravde tærne langt ned i sanda mens jeg spiste nektarin, plukka søte skjell, satt på verandaen og hørte på musikk og spiste kjeks og ost, leste bok i skyggen.
Slå den.

Jeg er forresten SKIKKELIG happy for at jeg fikk hele syv kommentarer på spørsmålsrunda mi. Selv om tre av dem var fra Michelle. Men jeg skal svare så fort jeg kan (i morra?)

Nuss.

3 kommentarer:

  1. åå så fantastisk det er der ! I høstferiene dro vi deg opp til Uvdal og bar deg på ryggen mens regn og snø piska i fjesene våre. Dette ser mye bedre ut. Håper ikke du tok skade på din sjel.....

    SvarSlett
  2. Det var bare to av dem som var fra meg!

    HATER DEG BITCH: Her er klokka fem og det er mørkt. You suck.

    SvarSlett
  3. Fy flate, jeg er ikke misunnelig.. Bra du koser deg, Arja :)

    SvarSlett