fredag 19. august 2011

Noen halvdårlige greier i svarthvitt

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen

©Arja Rydningen


Jeg kjente det var på tide å putte noen bilder her igjen. Jeg har gjort en del gøye, kreative ting i det siste, som jeg skal putte her etterhvert. Men tenkte jeg skulle begynne med litt skolegreier. Bildene er nemlig fra prøve-shooten min til High-key-sorthvitt-oppgava jeg har i portfolio dette semesteret. Jeg tror jeg liker det, men har en trang til å fortsette, forbedre, forandre.

Sånn ellers er det ikke så trist som jeg malte det i forrige innlegg lengre. Jeg trengte bare å få ut litt frustrasjon. Det er MYE press her nede, og det er kanskje for mye. Men jeg har det så gøy, så jeg har ikke noen planer om å gi meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar