lørdag 27. mars 2010

Fy faen, for en trip de siste dagene har vært.. Det kjennes vikelig ut som jeg har vært skikkelig rusa de siste dagene.

Kentkonserten var forøvrig helt insane koselig, selv om lyden var kleint dårlig. Jeg ble glad. Kommuniserte så fint med bandet, elsker måten man snakker med tekstrader, håndbevegelser og dansing. Elsket det nye materialet live. Det var jævlig kult. Fikk plekter fra lydsjekken. Stod på første rad. Fin tradisjon.

Svardagen var crazy, jeg var over alt og snakket med alle, og gjorde så mye jeg bare klarte på en dag, samtidig som hodet mitt var helt andre steder.
Kjapp liste over dagen:
-Stod opp hjemme hos pappa, dævva på meg av angst
-Dro til psyk, angsta i venterommet, døde av glede når jeg fikk svaret
-Dro til mamma, fortalte det, hadde et nydelig øyeblikk med henne
-Ringte Stine og Michelle i bilen
-Dro hjem, spiste en brødskive og hørte på Kent og ringte en del andre folk.
-Dro på jobb for å snakke med sjefen, hadde planer om å sitte på telefonen men ble så sykt happy at jeg
-Dro til Jan, lå i senga med ham en time og bare smilte og lo og
-Møtte Michelle på kammera, holdte på å kline med henne av lykke
-Dro på PPsenteret med henne, handla litt
-Var hjemme hos Michelle, preika, lo, røykte sigaretter og ringte et par mennesker til
-Dro til skolen til Stine, photoshoot i studio med Andre
-Dro hjemigjen til Michelle, koste oss enda mer
-Dro hjemigjen til Jan, sovna lykkelig

I dag var også nydelig, alt for mye godteri med FFU, og en helt fantastisk natt hos J. Så utrolig deilig å sove inntil ryggen hans og vite at alt er som det skal..

Kommer tilbake til dere så snart angsten vender tilbake antar jeg, eller når jeg lander på jorda.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar