fredag 5. februar 2010

Nå vil jeg bare sove.
En dag full av gjøremål er unnagjort
(fysiotrening i en time, hente briller, besøke Malin på jobb, kjøpe te og sovepiller, levere sykemeldinga på jobb, svømme)
og jeg er sliten

Her er en liste over ting jeg må få gjort når jeg er sykemeldt:
(pst, det er ikke sånn strek-over-teksten-funksjon i bloggen?! så jeg fargelegger det jeg har gjort med eh.. en farge..)


-ta blodprøven på nytt...
-Scanne inn alle mellomformat
-Scanne inn alle 135mm
-Besøke Porsgrunn VGS Media (Med Mælin)
-Fysiøvelser mandag/onsdag/lørdag
-Svømme mandag/onsdag
-Ta sol
-Bli ferdig med Linneabildet, printe det og sende det
-Rydde på rommet
-Rydde og vaske på badet
-Sortere klær (kaste undertøy,buhu)
-Bli venn med Flickr
-Laste opp bilder på Flickr
-Kjøpe Spotify
-Dra til Oslo og fikse dreads
-Komme meg ut og ta bilder
-Bli litt mer kjent med Composer og 80-200
-Få oversikt over hvilke kameraer som har film i seg, og ta dem i bruk igjen
-Fikse noen freshe spotifyspillelister
-Oppdatere bilddagboken så heeeftig
-sove
-kjøpe rammer og røkelsesholder
-Sende et par julegaver i posten (ga de personlig til Jay! wooho!)

Nå er det sendt og jeg skal snart ta sovepiller og drikke sovete.
wish me luck.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar