tirsdag 19. januar 2010




Oisann
der var blodprøva tatt.
og dato satt.
Svaret som sjokkerer verden,
som avgjør mitt liv,
kommer 10.Februar klokka 09:00.
Og dere som er verdige å vite om jeg blir syk eller ikke,
ikke fortvil,
jeg skal fortelle det til dere, en etter en.
men ikke ring og mas på meg når dommen har falt.
Jeg må ha tid til å hente meg inn,
samle krefter.
Det er det eneste jeg ber om :)
Jeg ringer dere.
Og jeg gleder meg.


PS: hektisk for tiden.
check it out
Mandag: stod opp klokka ti. gjorde fysioøvelser og gikk en tur. lagde middag. dro på jobb klokka tre.
Tirsdag: stod opp klokka ni. Dro til psykiateren. Dro til sykehuset i Skien. Tok blodprøve der. Dro til legen etterpå, for å skaffe en legetime. Dro til herkules deretter, for å kjøpe mer te. Dro tilbake jobb klokken tre.
Onsdag: må stå opp tidlig, gjøre fysioøvelser. Klokka tolv - ta ny blodprøve - denne gangen i Porsgrunn, og for et helt annet formål! Skal nemlig sjekke om jeg kan bli blodgiver, for jeg vil gjøre noe godt for verden. skal også til optiker for å finne en time. yay. og etterpå det skal jeg hente noen greier på downtown. deretter på jobb. og deretter til Jan.
Torsdag: forhåpentligvis en rolig dag før jobb og etter jobb
Fredag: fysioøvelser og turgåing, et etterlengta besøk til Michelle, deretter jobb. jobbjobbjobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar